Tuesday, November 22, 2011

:: dugaan berpantang...... ::

assalamualaikum...

rse lame x hapdate blog..
bukan sebab little H byk ragam...
tapi umi die xbrape sehat..

huhuhu~

aku terpakse berpatah balek berpantang dari hari pertama semula gara2x luka jahitan terbuka 100%
tahu maknenyer?
aku terpakse menjalani proses jahet2x bhgn bwh itu semula..
rasenyer TUHAN saje yg tahu..
sejam dlm bilik bedah mmg 1 pengalaman yg xdapat dilupakan..
dan aku menjalani proses nie di hospital swasta gara2x ketidakpuasan layanan di A+E HUSM..
bialah, asal berbaloi...
doc pom mesra, menenangkan aku sepanjang proses itu berlalu..

Alhamdulillah..
en asben sentiase ade kat sisi..
bagi sokongan..
mak + kakak byk membantu menjaga little H..
naseb baek aku dah start buat stok susu..

1 dugaan ketika berpantang yg xdpt dilupakan..
muga jadi pengajaran buat diri sendiri..



*arini bru rase segar, dpt bgn menyusukan little H *

=)

1 comment:

pizet said...

macam mana boleh jd gitu? isk ngeri la

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers