Thursday, November 24, 2011

:: kronologi kelahiran : part l ::

assalamualaikum...

nak start cite akan kelahiran Hadif nie..
seperti yg sedia maklum,citenyer agak panjang..
memakan masa berhari2x menuju ke tarikh 11.11.11 ini..
=D

bismillahirrahmanirrahim...

8.11.11 (Selasa)

ari ke-3 raye korban..
ramai yg masih bercuti termasuklah aku..
heee~
aku amek cuti 3ari,jd dpt straight semggu cuti..
walaupun ramai kate..."ni mggu dpn dah xmasuk kije sbb dah bersalin"...aku gelak je mase tue...
=D
pukul 5am aku start bgn tdo..
rse loya2x..
pastu muntah 3x sampai ke subuh....
bdn dah penat, ilang selera makan pada pagi tersebut...
tapi aku ade TCA pd hari itu d O+G, maka aku ckp kat en asben aku p sendiri ngan kete pastu blk bachok...so en asben pergi kije ngan motor..
walaupun pd hakikatnya en asben keberatan bg aku drive sendiri ke spital, tapi aku buat muke semgt walaupun dah lembik pada pagi itu..
siap aku buat lawak lagi, lepas TCA terus kena tahan wad..
hahaha..masin mulut aku pada hari tersebut..
=p
buat TCA seperti biasa...
berat bdn aku yg last adalah 65kg!!
jumpe doc...borak2x..
pastu doc cakap...
"saye terpakse tahan awak..ok!"

???


warded to 2 baiduri @ 10am...
motif dimasukkan ke wad?

sebab muntah..
=D

masuk wad pun still muntah2x...

kenapa aku muntah2x? di akhir kehamilan ini??

buat lawak ke hape???

haksss..


to be continued....


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers