Tuesday, July 31, 2012

:: anugerah penyusuan susu ibu ::

assalamualaikum..
=)

bizi la puasa-puasa nie..

bangun sahur pun, kuatkan otak suruh pump susu lepas makan..
ha.ha.ha

dasyat bebeno penangan dok kije rutin lab nie..

dalam sibuk-sibuk nie, terbukak pula email yang 3 hari dah tak bukak..
nampak sangat bizi..
=D
alasan....

tiba-tiba rasa teruja..

bila en asben forward email nie..
nampak sangat aku dah lama tak buka email usm..
ha.ha.ha

From: "Norbaizora Mohamad" <baizora@kck.usm.my>
To: "staf" <staf@groups.wargakk.usm.my>
Sent: Tuesday, July 24, 2012 1:00:08 AM GMT -08:00 US/Canada Pacific
Subject: [staf] ANUGERAH PENYUSUAN SUSU IBU

Assalamulaikum dan salam sejahtera.
Sambutan Minggu Penyusuan Susu Ibu (MPSI) disambut pada 1-7 Ogos setiap tahun di seluruh dunia termasuk Negara Malaysia.
MPSI merupakan salah satu cara untuk mencapai global strategi bagi menyokong dan mempromosikan penyusuan susu ibu.  Semperna Sambutan MPSI 2012 pada 30 Ogos bertempat di Pusat Kesihatan Bachok.
Satu Pencarian Anugerah Penyusuan Susu Ibu (PIS) bagi peringkat HUSM akan diadakan sempena minggu tersebut. Penyertaan dialu-alukan dalam kalangan staf HUSM.
Sesiapa yang berminat dan memenuhi kriteria yang telah ditetapkan, sila hubongi Sekretariat Laktasi HUSM (Ext: 3623 ) untuk maklumat lanjut. Cenderahati  disediakan bagi pemenang yang bertuah.
Terdapat beberapa kriteria yang diperlukan.  Salah satunya  adalah penyusuan eksklusif.  Calon-calon akan dipanggil untuk di temubual.

Sila sertakan:
       1.  Nama Penuh
        2.  No H/Phone
        3.  No Ext:
        4.  Umur anak sekarang


Tarikh tutup:  15/8/2012


ha...

berminat?????



ehem...


tapi tu lah kan..

kalau jumpa staf2x usm nie, dan bawak si kecik bersama.. mesti soalan pertama " still bf? "

nampak sangat kalau tak bf tue macam 1 perasaan yang lain di kalangan kami warga HUSM nie..

ha. ha. ha..

fikir-fikirkan la...

=)

1 comment:

che'pi said...

HOSPITAL RAKAN BAYI kae....... hahaha

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers