Monday, July 16, 2012

:: kelantan international bike week ::

assalamualaikum..

6, 7, 8 julai adalah peristiwa penting buat en asben 
iaitu kelantan international bike week..

begitu juga aku..
6, 7 julai aku ade kursus..

=D

so...

walaupun ini kali pertama en asben melibatkan diri dengan geng motor2x besarnya..
TAPI..

demi bini terchenta, sanggup dedy jadi baby-sitter kejap sementara aku abeh kursus..

=D

 anak-dedy bercakap-cakap..
=D


kekadang..
menjadi paling muda + paling junior dalam sesebuah organisasi itu ada juga hikmahnya..
aku jadi MANGSA BULI..
hukhukhuk..

dan diam tak diam, dah genap 3 tahun dah kije!!!
makna nya, aku & biasiswa usm dah abeh kontrak !!!

yeay!!

abeh je kursus, terus cabut pergi stadium
en asben mendaftarkan diri..


punya la ambil banyak gambar, last sekali ipone jem, kena format balik..
abeh gambar hilang..

T_T

ceitttt!!!!


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers