Wednesday, July 25, 2012

:: kebetulan..betul ::

assalamualaikum..



kejadian semalam..

masuk kije..
masuk lab..

lalu special stain..
jumpa sorang..

lalu immunochemist..
jumpa sorang..

masuk rutin lab..
naseb baek seorang je..

 pakai tudung bawal kaler sama..

hakhakhak..

 bawal kaler biru gelap..
tapi beli lain-lain..
aku beli kat medan ari tue rm2.50 sehelai..haha
lalu aku borong berdozen2x untuk diri sendiri..
balik malaysia, semua frust sebab aku xbeli banyak2x untuk diorang..
=D

 dari kiri : mak orang , anak dara , bini orang-kat-belakang-tu-laki-dia..haha

*walaupun aku paling muda dalam lab tu, tapi aku dah mak orang, kira xrasa pun muda-mudi, tapi rasa matured..kahkahkah*
 itu semalam..

kejadian arinie..

 eh, tudung dah tak sama..

=D




tapi..











 baju kaler sama..
haha..
tapi design lain..


 aku pakai yang nie... senang nak breastfeed budak hadif..
leher luas..
=D
* aku ada kaler laen lagi maxi nie..hehe *

kak eda pakai yang nie..
akak nurul ada almost collection ni..
katenya buat persediaan utk pregnant..
banyak punya perancangan... naseb baek dah nak kawen..
hahaha~


walaupun aku masih berbaki 6kg utk kembali ke berat asal..
tapi orang dah cakap aku dah kurus..

tu mesti belum tengok aku mase belum pregnant lagi..
=D

tapi aku dah hepi..
sebab en asben cakap aku dah tak sekeping lagi..

ha.ha.ha


5 comments:

Aty Fared said...

teringat warne tudung tu..tu warne corporate kat opis audit firm dolu2.. huhu..tetiap senin kene pakai tudung kaler tu...bosan

puan.mila said...

salam kenal..mom to be from ganu :)
cantik la dress maxi..suka cmtu..

:: aJa :: said...

@aty : ehemm..kenangan kan..=)

@mila : salam kenal..beli la kat poplook..multifunction,dari anak dara-pregnant-sampai ade anak boleh pakai..=D

cik puan nurul said...

nti pakat2 la ramai2 pakai poplook.. x aci la gni..

:: aJa :: said...

cik nurul : u ade almost kan, so u pakai la ari2x..=D, senang la nanti nk berrrpoploook!!!

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers