Monday, January 21, 2013

:: Merancang untuk yang kedua ::

assalamualaikum..

ya..ya..ya..

ramai antara blogger yang seangkatan dengan aku sudah masuk yang kedua..
ye..anak kedua ye!

sekarang kalau ke mana-mana, sudah ramai yang bertanya bila yang kedua..
en asben selalu back-up dengan jawapan selamat " coming soon"

yea, coming soon yang ntah bila-bila dari sekarang..
ha.ha.ha..

aku & en asben memang dah merancang setelah bertikam lidah beberapa kali-bila-masa-yang-sesuai-untuk-bagi-hadif-a-adik
* susah bila en asben pun dalam bidang medical jugak, nak kelentong bagai mesti tak jadi,siap dia pulak yang ingat jadual menstruation aku ..hak..hakss*

jawapannya : kita hanya merancang yang terbaik tapi kalau dah tuhan nak bagi, mana tak boleh bersyukur taw!
dosa!dosa!dosa!

kalau ikut medical, adalah elok jika jarak kelahiran anak selang 2 tahun..
Hadif tahun ni dah nak masuk umo dua tahun..



kalendar kuno cina..

kalau ikutkan, tahun ni masuk umur 25 tahun..ehem* dah besar dah pun aku*haha

kalau tengok-tengok, bulan berapa yang nak dapat anak lelaki lagi yer?
aha .. aku + en asben memang teringin anak lelaki lagi jika diberi peluang..*amin*
kenapa?

he..he..he


so..
apa-apa pun, kalendar kat atas tu tak boleh pakai pun.. sebab Allah lagi Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk umat-Nya, kan?


p/s : tahun ni bagi Hadif berjalan sakan dulu yer!

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers