Monday, January 28, 2013

:: updates pukal ::

assalamualaikum..

=)

rasa macam lama dah tak update blog,
menjengah selalu tapi tak sempat nak tulis sepatah dua kata..
hehehe~

banyak urusan..banyak kerja hakiki + azali yang tertangguh..
maka banyaklah tenaga untuk diperah..secara fizikal & mental..
tapi slow-slow la buat satu-satu..
INSYALLAH, semoga sentiasa dipermudahkan urusan..

=)

 sebab selalu kena kutuk dengan member2x..apatah lagi dengan saudara-mara..lagi2x dengan en asben sendiri, aku beralih juga dengan smartphone, walaupun sony ericsson aku tetap dalam ingatan..
hakss..
dah nama smartphone, tapi kalau dah aku jakun nak guna benda ni memang susah.. 4 hari terperuk tak buat apa..
macam tak boleh terima hakikat aku pakai benda ni..
tapi, hari ni, nak tak nak kena try pakai..
belajar lah untuk jadi smart... terrrr..
jom bbm!*laki aku pakai iphone, cisss!*
hakss



yeaaa!!!
ayah mie bertemu jua dengan Hadif!!
terus kamceng walaupun tak pernah jumpa...hakss
 
adik aku dah 2 hari landing malaysia..
aku tak sempat nak ambil dia kat epot, lalu aku sambut dia dengan makan nasi ulam di restoran nasi ulam cikgu...haha~..
baru dia cakap " aku balik nak diet!" cesss... hahaha~ dietla sangat kalau sampai kat sini..
ntah-ntah 3 minggu cuti, badan makin bam-bam sebab kena jamu dengan mak aku..
=D


selain itu...
aku laki bini dalam dilema..
bila start discuss, terus tergantung tanpa persetujuan...
naseb baek tak jadi perang mulut mahupun perang pinggan mangkuk lagi setakat ni..
hakss~
 
to be continued~

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers