Wednesday, January 2, 2013

:: 010113 ::

assalamualaikum..

selamat tahun baru semua..

semalam, ambil cuti sambut tahun baru.. cuti la sangatkan.
padahal banyak je kerja tertunggak yang perlu diselesaikan..
=)

mula-mula, pergi bank..
sementara tunggu dedy selesaikan kerja kat bank..
aku dok la ngan Hadif..
tiba-tiba datang seorang pakcik  datang meluru ke kereta kami..
dia datang nak bukak pintu belah driver, cepat-cepat aku lock pintu tu..
aish, tiba-tiba nervous,kenapa dengan pakcik nie..
lepas tu, dia datang belah aku,try bukak berkali-kali..
aku cuak..dahla dia tengok semacam je..
lepas beberapa cobaan, dia terus ke kereta depan dan buka pintu kereta depan..
pergh..aku tengok je,kot-kot pakcik tu buat onar ke apa..
tiba-tiba pintu driver kereta depan terbukak, then seorang pemuda tengok kat kereta aku..
pastu tutup dan pergi..
ceihhhh..
aku assume pakcik tua tu tersalah kereta..
dah dua-dua kereta hitam..
pastu dua-dua tinted gelap, sebab tue la pakcik tu,terhendap-hendap..
aish.. kesian pakcik.. kesian jugak kat aku, tak pasal-pasal adrenalin mengalir laju..
=D
permulaan 2013 yang menakutkan tapi lawak pula bila dikenang..

then pergi merayau...
window shopping, tersangkut 2-3 barang..
best sebab shopping complex lengang..Hadif pun aku dah try training jalan-jalan sendiri..
tapi lambat, jumpa benda menarik, berhenti..pot-pet-pot-pet..pastu jalan,jumpa barang menarik,berhenti..
last sekali, umi surrender..hahaha~

lepas tu, pergi ambil gambar kami bertiga..
mula-mula,ambil gambar budak hadif,behave je, pastu bila abis turn dia,mulalah sibuk ajak umi dia keluar kedai, aku konpius..
rupa-rupanya dia nampak mainan..
sementara tunggu gambar disiapkan, layan je lah budak ni main..

 excited sampai taknak turun..

lepas tu, dedy masukkan token..

 terus terkejut..
hoho..
kenapa kereta nie bergerak..

 haha~
enjoy~


 ni gambar untuk buat pasport Hadif, masa tu baru 4 bulan..
bam..bam lagi..

setahun kemudian~



ni gambar untuk buat visa Hadif~
teng..teng... umi + dedy nak bawa Hadif jenjalan lagi..
=D

* dah banyak yang berubah dah Hadif ni *




gambar untuk visa dedy..
=D

aku?
gambar aku disaster..penangan Hadif..
cess..
haha~



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers