Monday, December 31, 2012

::tutup akaun 2012 ::

assalamualaikum..




tutup akaun 2012 dengan aktiviti yang agak sibuk sejak kebelakangan ini, macam kije tu akauntan plak..
haks.. buat laporan tue, buat kije nie..aish, tugasan tahun depan pun tak dapat lagi, rasanya stay kat lab tue lagila kut..T_T penat aku hidu formalin & xylene setiap hari..huhuhu~* tak bersyukur punya mode*

Alhamdulillah, tirai 2012 akan menutup tirai..
syukur dipanjatkan ke atas rahmat yang diterima sepanjang 2012 ini..
walaupun kekadang diri ini alpa seketika dalam menikmati rezeki yang diterima..

Ya Allah,semoga apa yang aku lalui sepanjang tahun 2012 diberkati & dirahmati oleh-MU..
walaupun aku rasa banyak je yang aku harapkan tak tercapai..
azam? uish..aku rasa diri aku ni tak perlu azam dah, asal niat di pagi hari setiap hari nak buat itu-ini dah tercapai,itu sudah lebih dari nikmat dah..=)

suka-duka menjadi kenangan..

rasanya, part paling best 2012 ialah melalui hari-hari yang indah tengok Hadif membesar didepan mata..
dari mula-mula belajar meniarap sampai sekarang dah pandai sepak bola
daripada pandai senyum sampai sekarang mulut becok pot-pet-pot-pet..kenangan paling best tue!


 pic is taken when hadif was 3month.


tak sabar untuk menempuhi hari-hari mendatang bersama-sama Hadif & dedy..
mesti banyak lagi perkembangan yang best..InsyAllah..

moga 2013 membawa sinar kebahagiaan..
amin..

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers