Monday, December 17, 2012

:: dalam pantang ::

assalamualaikum..

=)

Alhamdulillah, en asben selamat menjalani minor surgery last week..
 2 jam jugaklah surgery tue..

abeh kerja, aku rushing pergi dalam wad, sedang molek en asben baru di transfer masuk balik ke wad..
aku tengok en asben elok je tido..
rupa-rupanya kena bius 1 badan..
ha.ha.ha
sebelum masuk doc cakap nak bius separuh badan je..
patutlah, lagi-lagi kena spinal anest dulu..
terrr...

6 jam terbaring kaku tak boleh buat apa..
maka, malam tue aku & Hadif jagalah dedy dengan jayanya..

hakss..
bukan jaga dedy, tapi jaga Hadif..
Ya Allah, sabar jelah..
tido kejap-kejap je..
asyik bangun je budak tu, nak panjat katil, nak keluar bilik jalan-jalan tengok akak jiran sebelah bilik tu buat apa..macam-macam..

nasib baik dok wad staf, 1 orang 1 bilik walaupun ada 4 katil..
last sekali, ngan aku-aku sekali tido atas katil patient..
ha.ha.ha

 tak sedar~

 pagi selepas tu baru dedy sedar..
dan Hadif baru dok tanya khabar dedy..



 mau dipanjatnya katil ni,
biasalah, kat rumah takde katil macam ni..
he~

 kerusi tengah tu tak sempat-sempat nak duduk rilek pun..
baru je duduk, dah melalak dah budak hadif nak turun katil..


pakej 3 hari 2 malam dalam wad..
so, dedy dapat mc 2 minggu..
tak boleh buat kerja berat 2 bulan..
tak boleh drive + tak boleh rempit superbike..

hu.hu..
nanti aku kena jadi driver 2 bulan.. T_T
nak rempit superbike tak pandai... sapa nak pinjam?
=D


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers