Thursday, January 31, 2013

:: waktu petang ::

assalamualaikum..

=)

selalunya kalau sampai rumah awal bila balik kerja,
bolehla berhuha-huha dengan budak Hadif..
biasalah dok kat kampung aja kan..
setiap petang aktiviti wajib budak Hadif sekarang adalah menunggang motorsikal melawat kawasan..
kalau bunyi enjin motor, dia lah paling kalut sekali takut kena tinggal..
hakss..

lagi-lagilah kalau aku & en asben pergi kerja dengan motor..
tunggu dedy kat pintu, bila je dengar superbike dedy mengaum, mulalah kalut..
nak pergi kerja pagi pun sekarang kena buat 1 pusingan, baru dia merelakan umi + dedy dia pergi kerja..
apatah lagi tunggu umi+dedy balik kerja..
ha.ha..anak..anak..

ok..
fullstop.

ayah aku sejak bersara, banyak aktiviti yang dijalankan..*chewah*
lagi sibuk daripada tak pencen dulu..
selain ternakan lembu,angsa,burung dan sebagainya..
ayah aku juga berjinak-jinak dengan aktiviti bercucuk tanam..
ye, berbakti kepada tanah..
terrr..bukan hebat sangat pun..hebat lagi nenek en asben sorang tu..
=D

abisla Hadif petik buah terung tok ayah!
haks..
nasibb~

projek sekarang buah terung..
macam-macam jenis resepi perlu dibuat dengan terung untuk menunjukkan inovasi dalam masakan~
hakss..

1 comment:

Aty_Fared said...

Waaahhhhh....ade kebun...kemain rajin ayah yer..sonok ar cucu merase feel blk kmpung tu...:-) kagum aty tengok....

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers