Wednesday, May 22, 2013

:: 1 tahun 6 bulan ::

assalamualaikum..

diam tak diam, budak Hadif sudah 1 tahun 6 bulan..
cepat masa berlalu..
=)

kelmarin aku sempat pergi cucuk dia untuk last dose..
tak pasal-pasal bulan depan kena datang balik sebab berat badan turun..
geeee~
nak buat macam mana, berat badan hilang 1.4kg masa demam aritu..
T_T
pastu nak kena cucuk pulak.. akak-akak dalam lab cakap lepas kena cucuk kali ni mesti demam..
punya la gubra, tak pasal-pasal nanti bersengkang mata lagi..
cakap kat Hadif  kena kuat semangat, jangan demam..
=D

video

Alhamdulillah, tak demam lepas tu, mungkin badan dah develop antibodi baru..
dah kebal..
=D

 2 malam yang lepas, masa nak tido, lepas baca doa dengan dia..
tiba-tiba dia mengira 1 sampai 8 dengan jelas..
aku bangun tercengang.. " dif, belajar mengira dengan nenek ke?"
aku tanya mak, mak kata tak..
pastu rasa macam bangga pula dengan budak ni sampai mata berkaca-kaca
dedy cakap, umi ni anak baru pandai mengira nak terharu bagai..
anak dapat 5A nanti banjir tak tahu suatu hari nanti..
chessssssss!!!!

bangga hokey anak pandai tanpa orang ajar!

walaupun orang kata anak aku sangat sopan-santun.. takpela,takla haru rumah asyik dok bertempik kat dia..
*juruh u, kalah anak dara orang*
hahaha~



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers