Wednesday, May 15, 2013

:: dah lama aku tak buat kerja ni ::

assalamualaikum..

dulu...masa baru dapat bertukar balik kerja ke kelantan..
rutin aku 2 malam setiap minggu adalah join en asben main futsal..
eh, teman je.. bila sampai kat court, en asben melulu pergi main, aku pasang aircond kuat-kuat & tidur sampai en asben habis main..haha..begitu supportive nye aku ketika itu dengan perut memboyot..
sempat Hadif merasa hampir 3bulan macam tu dalam perut umi dia..ish..ish..
nak duduk kat rumah boring, padahal pergi teman pun,pergi tido je dalam kereta..
=P

sekarang, bila Hadif dah ada, jarang sekali pergi join dedy main futsal..
sibuk katakan, sibuk tidur jugak..
pukul 9pm dah ajak umi tidur, mana nak sempat dedy ajak pergi main futsal..
=D


tapi, bila tiba-tiba dedy ada training futsal, training la sangat..*waktu petang, lepas balik kerja*
terpaksa la menjadi supporter macam dulu..
orang lain siap bawa isteri & girlfriends bagi sokongan..
=D


nak jadi pon-pon girl?
jangan harap!
=D

sekarang dah banyak inisiatif untuk bekalan dalam handbag ubntuk mengisi keboringan..

teringin juga nak main futsal,
lasak macam zaman dolu-dolu..
bila dah masuk zaman mak-mak ni, tak pernah aku jadi lasak lagi..
pergi hiking ke..pergi main futsal ke..
haha..hampeh, joging pun belum tentu dapat buat..

busy katakan!
alasan..
=P

*xpe, badan maintain...hahaha..stamina je kureng..=p*

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers