Tuesday, April 22, 2014

:: Hadif botak lagi ::

assalamualaikum..


cak!!

ha.ha.ha

Hadif kembali botak!!


semua ni gara-gara dedy..
sebab dedy dia nak pergi bekam.. pastu dia kata nak bekam kat kepala..
dia suruh aku botakkan kepala dia..
OMG, nak siapkan satu kepala dedy sangatla annoying... grrrr..
mulut dok pot-pet-pot-pet seiring dengan aku mesin kepala dia..
haha..
biasalah, aku bukannya hair stylist.. setakat nak mesin kepala jadi botak pun sangatla penat dengar dia membebel, apatah lagi kalau dia suruh aku potong ala-ala david beckham..

=D

lepas tu, dia kejar Hadif suruh botak sama macam dia..
anak tak nak botak tapi dipaksanya botak..
mau melalak budak itu..

huhuh..

penuh drama ok!





 pokok cili hidup subur nak sama tinggi dengan aku..
huhuhu~


 terung 2 jengkal tapi subur..
=D

sawi yang baru tanam hidup-nak-hidup saja dah, sebab cuaca panas..
sekarang memang molek tanam terung & cili padi..

memang tak sesuai langsung dah nak tanam sawi..kena tunggu musim dingin baru pulun balik tanam sawi..

like dedy, like Hadif..

=D

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers