Wednesday, April 16, 2014

:: tempat contengan ::

assalamualaikum..


tempat paling best dalam bilik untuk conteng-conteng adalah pada drawer ikea dedy..

bila jumpa kapur je, itulah tempat dia conteng-conteng..
Alhamdulillah setakat ni memang itulah tempat dia..
kalau jumpa pensil/pen/pensil warna, mintak terus kertas atau pun buku..

selamat lagi lah rumah nenek setakat ni..
=)



kenapa tak sediakan papan hitam ataupun board?

ntahla.. Hadif masih under control kot.. senang ikut cakap umi-dedy..
cakap apa buat saja..

kalau dia dah habis melukis, dia suruh dedy sapu balik drawer tue..
haha..

lagipun drawer tu senang nak jaga..

=D


video

biarkan dia terus berimiginasi..

=)

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers