Sunday, September 19, 2010

:: cuci mata ::

td kan,aku p merayau cuci mata...
mcari ilham serta inspirasi...
then,nampak gudang nie...besarrr punyerrr...
semangat tiba2x masuk gudang nie..

ni tempat jual brg2x nk kawen...
dlu kedai nie kat depan sunway carnival,skrg dah pindah kat fly over susur keluar ke kulim..


lame gak aku kat ctu,
sekadar cuci mata shj...
sbb aku ter'excited' kol mak suh mai penang,soping ngan aku kat cni...
hahahaha...
mak pom mcm teruje.. :)
yesss,xsabar nk tggu mak nk datang!

gudang nie nie,overall...
ade brg yg mahal tahap cipan, ade brg yg reasonable, n murah2x..
tgk barang la kan...
buat member card,rm10 seumur idop,dpt 5-20%less utk brg2x yg terpilih
*detail plak aku pomot gudang nie...

meh bg sket overall yg smpt ak snap gmbr..
(kedai nie xbg amek gmbar,pndai2xla cilok<---xbasi pom amek gmbr,hampess!..*walaupom last sekali aku terrrrr'tangkap' ngan promoter kat c2..hehehe)

koleksi dulang hantaran :
dulang yg aku berkenan tetapi mahal glerrr pd kedai nona 2,rm11 bezanyerr...aishhhh!!!


mahal!*putus harapanku~~

yg best :


1 row : orchid!!!


i admire pink n blue 4 my wed~comey gitu..

but:


purple n yellow look gorgeous!!!!
len dr yg len..


begitu jua merah n kuning..
aishhh...kelabu mate...


just ribbon!
  
pink mane yg lawooo buat reben?


lawa je kat atas tue..



mahal giler ready made pomander ball nie ,rm14.90 satu!!!aishhh!!!

and byk lagik brg kawen kat cni...
dri sekecil2x benda ke sebesar2x pelamin ade kat gudang nie!!!
sape yg kat penang @kwsn yg sewaktu dgnnyer 2,p la kat cni,nk cuci mate!!!
:)

last sekali,
aku beli nie je..
sbb xlarat nk tawaf 1 bangunan tue..


nk DIY my table lamp...
:)


okeh,jd member,dpt beg soping!

1 perkara yg xmemuaskan ati..
staff kat ctu kna bg training sket nk treat customer dengan baek!!!xkna ngan moto syarikat...aishhh!


dah,diet!!!
*marah en apiz kat aku nanti...
hehehe...

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers