Monday, January 3, 2011

:: my bertandang ::

assalamualaikum sume!

bertandang ke rumah en apiz sehari selepas majlis d rumah aku..
ye,agak penat..
bukti?
ayah sampai xleh bangun demam gara2x majlis 3hari berturut2x..
kesian kat ayah..

aku kena bebel kat mak+ayah sbb xsiap lagik pdhal jam da pkl2,
sedara mara sume da bkumpul..
hehehe..
lepas siap terus pecut!
kami sampai ke umah en apiz pkl 3ptg..

majlis umah en apiz simple saja,no,sgt simple!..
n kami pom simple saja
 selamat datang~
 walaupom rumah en asben tepi jalan..
abang aku xjumpe2x~



 jalan terus ke meja beradap
 kesian kat ayah~
 makan la ape lagi~
 mak + ayah
 sayang mak
 sayang ayah

 tata~
haha..aku rilex je bw beg mcm tue dtg umah mertua..;p
den xde beg troli AF..soriii..


 beramah mesra ngan sanak saudara...
sume den xkenal~~
dlm ati ALLAH je taw betapa cuak nyer aku..
tp maniskan saja senyuman mu bertegur sapa~~:)

malamnyer,sume lepak2x n amek gmbar femeli..
err..aku da tenggelam suda~


 pompuan
 da boys
 sebahagian anak buah~ riuh umah..aishh!
muke puas hati kami..
akhirnyer,3hari berturut2x majlis bjalan lancar..

Alhamdulillah..
:)

*aku kena ragging masak bekpes esoknyer*
kuikui...

;p

okeh,tamat suda cite majlis perkahwinan kami..
minta maaf jika terlebey n terkurang..
:)







No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers