Monday, March 14, 2011

:: weekend bersama part I ::

assalamualaikum...

pulang ke kampung wiken yg lalu..
sgt la happening kok..
atleast dpt spend mase dgn en asben..
buat aktiviti yg giler2x..
peh..
terbaekkk!!

bila terpacak d depan umah mak mertua pkl 3.45am,
xde yg lbey hepi bila en asben sabar tggu d gate umah..
pastu bley plak sambung tgk movie sambil makan kueh teaw panas2x..
perghh!!!

cuaca d kelantan agak xstabil, sbb tempias tsunami yg melanda d jepun..
tp ptg jumaat tue, awan mmg mendung berarak..gelap aje..
sesekali ujan turun, tp lbey pade angin kuat..xde sepoi2x bahasa..

pastu, en asben ckp nk balek bachok lapor diri..
acecece..
excited punyer pasal, aku cakap nk balek merempit ngan en asben..
mula2x die mcm konpius..ek, udah la mendung semcm, ade hati nk balek ngan motor aje..
tp biaselah, tiba2x aku kaji cuaca luar umah, cakap kat en asben cuaca kat bachok ok..
hehehe..

xpasal2x, en asben masuk stor cri tongkat motor die, sbb sekarang die pakai yg racing punyer tongkat..
sementara en asben dok pasang tongkat, aku p umah tok kat sebelah..
tgk tok sedang anyam tudung saji...
aku mmg excited terlebih sket klu bab2x kreatip nie..
tp tgk tok anyam tudung tue mmg tahap payah je, so aku cakap kat die aku tempah 2bijik tudung saji..
hehehe..
*maap xde gambar tok tgh anyam saji,t aku balek lagi, aku snap gambar tok tgh anyam saji*

lepas siap2x..
balek la umah d bachok..
emm..
pengalaman merempit ngan en asben..
xyah dok tnye la..
sbb en asben punyer excited merempit nk tunjuk meter motor die da berjalan..
*sbb dlu rosak, gara2x bwk motor lebey pada limit meter*
T_T

aku yg jd penunggang xyah nk cakap la..
name je pakai helmet fullface, tp air mate ttp je mengalir xberlagu..
pipi rse kebas..
kaki rse mcm xpijak tanah..
gara2x en asben p bakar line ngan motor len..
pergh..
bwk muto 140km/j mau nyer aku xrase semua tue?

lps balek dri bachok,en asben ajak lepak ngan geng LCKC die kat stadium...
lepak minum2x air, aku lbey diam pade bcakap bila aku je pompuan kat ctu..
hahaha...
pastu dieorg dok cakap psl motor,motor,motor dan motor..
oh, lelaki mmg begitu klu masuk bab yg dieorg suke..

lepas lepak2x sampai maghrib..
kami beransur ke PC pula..

jalan- jalan cari makan..

makan chim chum d PC..

fakta : ni kali ke4 pergi bru dpt makan...
T_T

dengan membayar rm15.90..
anda akan berpeluang utk makan sepuas2x nyer..
makan..makan..dan makan...


makan macam en asben..
muke da booolat dah..
aisyyy!

taruk la macam2x dlm periuk tue..
dengan aku sekali kena pakse makan giler2x..

last sekali aku termuntah..
T_T
sbb makan over the limit..

fakta : aku suke cuba makan bnda yg baru, tp aku bukanlah seorang yg kuat makan.. ye!! kali nie nk salahkan en asben sbb  suke pakse aku makan..=p dah perut ai kecik je nk buat mcm mne?kan?kan?kan?

hampir 2 jam setengah kami lepak makan2x..
pastu p ke kawasan masjid muhammadi..
ish..
lepak lagi dgn geng LCKC..
lepak sampai aku buat muke sbb xlarat..
pastu balek...
men ujan~~~~~~~~

vrooooooooooooooommmmm!


to be continue ~

=)

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers