Tuesday, November 29, 2011

:: kronologi kelahiran : part lI ::

assalamualaikum...

bersambung dari part I

Rabu (9.11.11)

maseh ditahan di wad..
mintak keluar dgn doc, tapi permintaan direject mentah2x..
hahaha~
alasan?
xdpt di diagnose kenapa muntah2x lagi..
aku bg jawapan dkt doc..
" saya mabuk daging, terlebey makan daging mase raye doc.. =p"
doc hanye gelak dengar jawapan aku..
T_T

pesakit sebelah menyebelah silih berganti..
aku maseh lagi tercongok atas katil..
ubat yg diberi doc berbijik2x..
orang sebelah xyah pulak kena makan ubat..
sabarrrr...

 siang malam kena panggil utk scan..
walaupun mase tue dah 12.30am..
T_T

dan sesungguhnya nasi d wad husm sgt tidak memenuhi selera..
=p
akhirnya en asbenn jugak menyelinap masuk tgh2x malam bwk bekal utk bg bini die makan..
=D

biaselah, kuase veto betul, gantung kad staf kat leher, pukul brape nk masuk wad pun org xmarah..
hahahha..


dan tgh malam itu..
tiba2x keluar lagi bendalir..
pukul 4am aku tersedar bila perut mula start mengeras..
pastu start buat kiraan..
huh..contraction setgh jam sekali..
maka..
xtertido lah aku sampai ke subuh..
sambil layan men game..
=D

to be continued...
nk mintak bg kebenaran nk kluar wad la esok!!!!
tapi....


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers