Sunday, June 9, 2013

:: cuti sekolah punya cerita ::

assalamualaikum..

hye! missed me?
=D

cuti sekolah sudah berlalu, cuti sekolah tahun ni paling happening walaupun aku takde anak sekolah lagi tapi pergi menyibukkan diri time orang cuti sekali sekala best jugak..
selalu pergi bercuti time bukan cuti sekolah, takla merasa meriahnya suasana cuti sekolah ni..

dan

busy juga sampai tak ter'up-date' blog..

cuti sekolah minggu pertama dipenuhi dengan kenduri kendara sampai-tengok-gulai-kawah-pun-tak-berminat..
sampai satu tahap, satu hari 5kenduri, mau aku tak hadap nasi minyak mahupun muka pengantin..
ha.ha.ha

malu tapi mahu...
ewww~


pengantin lame..
haha..

aku tak ambil gambar pun dengan pengantin.. walaupun 2 orang sepupu aku naik pelamin minggu tu..
haha~
malas aku nak menyemak di hari bahagia orang..



the only pengantin aku ambil gambar tu pun sebab budak Syafiq ni beria-ria..
tahniah buat semua yang naik pelamin musim cuti sekolah hari tu..


minggu kedua aku ambil cuti panjang..
sampai abang dengan akak aku jeles-banyak-benar-cuti-tahunan-sampai-cuti-panjang?
lol..
haritu tu cuti lama sebab mc, memangla cuti tahunan banyak lagi~
=D

melarikan diri seketika~

haks...
percutian yang best!!


tapi mimpi buruk buat Hadif..

hu..hu..hu

to be continued~




No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers