Sunday, October 3, 2010

:: lagi 2x 3hb, maka.... ::

pagi tadi,selepas solat subuh,
bermalas-malasan d atas katil....
otak ligat memikir aktiviti d ujung mggu...
diam xdiam..
otak meng'calculate'kan aku..
arinie 3hb 10...
aku dok bermalasan begini..
bagaimana 3hb 12 nanti..
mesti xcukup kaki dan tangan dok handle byk perkara...
aish...
inie xbley jadi...
yuhuuuu...
ade 2x 3hb lagik...
huh!
trus bangun, wajib bersemangat!!!

 okeh!
jahet manik d baju nikah...
90% siap,tinggal d tangan je lagik xsiap!!!
*terpakse telan panadol extend,giler ko,saket segala urat saraf aku dok ngadap benda nie 3mggu tanpa henti,tanpa henti tu tipu je...;p
slow n steady beb!!!

aishhh!!!
semalam gak housemate aku suh aku buat keychain utk pakwe die..
sambut besday esok...
nk x nak,terpakse korbankan masa mjahet manek ku utk buat keychain utk die..


 side 1
 side 2

okeh zikry, hepi besday ke 24!!
sile la masuk minang housemate aku ngan kadar segera...;p
*klu aku buat utk en apiz, sure die xgantung kat mane2x keychain macam nie...hahahaha..



okeh!
tyme aku keluar bilik air pagi td...
lalu stor..
*macam la umah 2 besar sgt
then mata ku terpaku pada benda nie..


lama dh benda nie bertapa kat dlm stor nie....

ting!!!

IDEA!!!!
:)

tungguuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

2 comments:

mysarah said...

memang rajin n kretip tahap dewa la. i memang salute giler ngan org yg punya kesabaran jitu jahit manik2 ni. hebat! :)

:: aJa :: said...

mysarah:hehehe..terpakse merajinkan diri je nie..giler kuase+jimat duet..kihkihkih~

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers