Thursday, October 21, 2010

:: revenge ::

ade teman mengutuskan pesan..
yg mbuatkan aku berfikir..

ya..
dlm ke'excited'tan <---suke ati je aku rosakkan bahasa mengejar persiapan majlis..
"jgn kau lupa akn momen2x indah zaman remaja"
n
aku berterima kasih pada nya..

ya..
mungkin aku terlalu cepat melangkah dri teman2x seangkatan..
xmungkin aku menyalahi takdir..
kerna aku tahu DIA yg lebih mengetahui yg terbaek utk diriku inie..

dan
aku ambil masa singkat inie..
utk aku enjoy n REVENGE saat yg pernah aku lupakan dulu..
sebelum say 'gud bye' to zaman remaja-muda-mudi-anak-dara..
aku 'idle'kan dlu umah ku inie buat seketika..

thanks bff..
lame giler aku xlayan cite korea!!!
hahaha...
 klu la aku ketemu sama itu mr memory box..
emmm..

 eyie! i loike interior design umah sophie nie!!!
*aku berangan nk deko umah mcm nie bila umah aku siap nanti
2012!!*lame gilerr nk siap!


n satu lagik!!
jom tripPing lagik!!!

:)



LUPAKAN SEGALA PERSIAPAN KAWEN BUAT SEKETIKA!!!
 
da!!!




No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers