Sunday, October 10, 2010

:: oh mR D.I.Y !! ::

sejak semalam idop ku sunyi...
sepi...
tanpa mesej2x..
tanpa koling2x sama itu en apiz..
die berkonvoi ke grand prix sepang
begini la naseb diri ku bila en apiz cbuk ngan dunia moto nyer

semalam tekun jahet manek kat bju nikah..
*ntah bila nk siap..;p

arinie aku boring..
klu en apiz cbuk, aku pom nk cbuk jugakkkkkkkkkkkk!!!!
ape lagik klu p merayauuuu sorang diri..;p
ini hobi yg xmampu d kikisss mahupun d pahat

msj sama itu en apiz : saya mau p servis kete sambil jalan2x!!!
*servis kete tue betul ye!!xtipu...

mula2x..
ke K4...
okeh,aku ngaku,setelah bermastautin hampir setaun 3bulan d penang nie,ni pestyme aku jejak ke c2..
motip? saje...
n kesudahannyer,aku xtaw nk kua balek ke jalan besar..hahaha..
pastu,tobat dlm ati,xmau dh p K4..

pastu p Jusco plak..
*tempat peberet..
then,
aku pom termasuk ke kedai nie..
pestyme nie..
pastu tersangkut kat c2...
lameeeee...






aishhh!!!
klu ikut napsu,ingin ku borong segala jenis barang yg ade kat c2..;p

setelah d tapis oleh akal, d tangkis oleh napsu..
ni je yg aku beli...


utk projek seterusnyer..
meh la kite maen2x...

papan itam 1
*tulisan xlawa,suke giler men ngan kapur,dh lame xmen...hehe

papan itam 2
*terbeli satu plak,nyesallllllllll....T_T

*papan itam nie idea nk buat pre-wed shoot-yg-ntah-bila-nk-buat...sile berangan dlu..

then penyepit kaen..
huh..bab nie mmg buta mata,buta hati,mau je ikut napsu..
byk sgt pilihan..
last skali aku beli yg plg kecik+yg plg murah..
tapi..
cantek+cute..*bagi aku la...

the ideas :
 terbalek pulak....;p
 idea yg menyakitkan jari-jemari..
3.12.10
 4.12.10
5.12.10


last but not least...
okeh,beli playar+beli poster kaler...
motip?

tgguuuuuuu!!!!!

(^___^)



3 comments:

Cik Kentang said...

haha..comei jer..kreatif!!

Sha said...

kreatif!

:: aJa :: said...

ehem...;p

mekacih2x...
*baise la jiwa maseh kanak2x..;p

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers