Friday, October 1, 2010

:: malas pikir ::

2-3 ari idop aku stuck ngan masalah peribadi yg agak kompleks,lagi kompleks dri kompleks membeli belah..

;p

walaupom 1/9 masalah berjaya d selesaikan, perjalanan itu maseh jauhhhhhhhhh utk d tempuhi...
*t selesai @ deal ngan masalah tue..akan aku cite fasa terbaru yg bakal merooobah idop aku d masa hadapan...amain..pray hard for me..:)

ape2x pom...
teman se lab amat2x support aku..

jom layannnnnn kerenah mereka,aku + kami d tempat kije..
*padahal amek gmbr utk buat video utk sambutan ari raya mggu dpn...kire behind the scene la nie ek... :P

 abang azrul : staff blood bank tp kna campak p jd bos d post grad student lab...
 c najwan yg jambu<---dia mengaku sndri
 welcome to hematologi...
*walaupom aku hnyer staff menumpang..;p lab ai xsiap lagik..
 kate candid?
amik ko!!
 semua staff hematologi
*abaikan c pemakai slipa jepon itu..;p


 bos lab..

 staff baru..

 aikkk!!d tegah sama sekali pakai slipa jepom...;p
jgn ikut perangai c pemakai inie..
 staff dlm lab hemato...

 3pompuan
 3lelaki

 ai xsabar nk ade lab sendirikkkk!!!





okeh..
tu je..
jadi mcm mne video 2 pom xtaw...
hahaha..
mggu depan upload video raye!!!


INSYALLAH,
INSTITUT PERUBATAN DAN PERGIGIAN TERMAJU,UNIVERSITI SAINS MALAYSIA AKAN SIAP MENJELANG JANUARI 2011...
*sekarang merempat lagik...;p

PRAY 4 US TO WORK HARD AS WE ARE APEX UNIVERSITY!!!!

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers