Monday, October 11, 2010

:: what u want on ur big day?? ::

aku mau ADENDA aku!!!!

T_T


*bru selesai berchating sama adenda aku d perantaun td...
die meluahkan kesayuan die xdpt pulang ke tanah air melihat ari bahagia kakanda2x nya nanti..

aku sungguh sedih..sayu...pilu..

xtaw nk kate ape..

terase xlengkap ari tue nanti tanpa kehadiran die..

sangat sedey..
pasni kna tggu turn die plak la nk ade kenduri umah nanti..
ntah bila..
ade 5taun lagik dia nk abeskan pengajian perubatan die tu..
maseh jauh perjalanan..

xdapat merasai majlis kami nanti..
*die sempat pesan,kna buat video cam jugak nanti mse majlis..*die bergurau menutup rase hiba d hati..

jauh d sudut hati..
aku mau semua ade d ari bahagia nanti..

dear adenda ku, KHAWARIZMI..
sebagaimana kamu sedey d sana,kami d sni jua begitu..
we miss u, damn much!!

ni pasal abang aku la yg nk buat majlis taun nie,klu buat majlis taun depan,bley gak adek aku balek mesia..
jodoh atau suratan..
mungkin ade hikmah d sebalik semua nie..

andai aku kaya raya...
hmmmmm...

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers