Wednesday, December 22, 2010

:: dia datang ! ::

assalamualaikum sume !

*saat post nie d published,aku otw to somewhere till this weekend*
utk tidak mau bikin kalian tertunggu lama2x..
*bajet ramai yg baca blog aku nie*
aku menjadualkan post2x inie....
t aku balek penang,aku reply komen korang..

majlis resepsi 

tarikh : 4 dec 2010
masa : 3 ptg
*agak lewat en asben datang sbb jem nk masuk umah aku*
hehehe..

dah!
die datang!

 en asben mmg sempoi btul..
aishhh!


 beg tgn xley tinggal..kuikui
 seb baek ad abg zamri tulun grooming sket die

 rombongan pihak lelaki

 klu korang perasan

1. en asben xpakai payung..sbb die x hengat nk amek payung kat dlm kete..aishhh!
2. kami xde pengapit..? ntah,xterpikir lak nk ade pengapit sbb xde majlis tepung tawar ape bagai kan..
3.kami pom xde kompang bagai,sekadar selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW..
 die sampai!

kita ketemu d pintu gerbang..

to be continued~




No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers