Friday, December 24, 2010

:: tahniah adek! ::

assalamualaikum sume!


di kesempatan nie aku nk ucapkan bebanyak tahniah kat adek aku..
coz she scored straight As in PMR yesterday..
9As beb!
aku dlu pom score 8A 1B je..*usah d kenang lagik,sob2x~~


sori la dik, k ja xhengat ur pmr umum semlm..
hahaha
sampai mak aku kol aku tnyer xhengat ke adek amek result arinie..
aish,sungguh dasyat aku inie..
*aku ade gud reason ek aku mhilangkan diri 3days ago okeh,tu pom klu korang perasan la,sbb aku schedueled kan semua post dlm blog nie..hehehe

sebagai menebus kesalahan aku,
meh aku cite pasal adek aku sorang nie..

sume panggil die adek, sbb die anak bongsu sampaikan ade saudara kami xtaw name die yg sebenarnyer
hehe..
oh,name die Zuhaira Nasrin..sian,name best org panggil adek jugak..hahaha
adek aku nie ayah aku anta masuk skolah d tanah merah ..
name skola die Maahad Tahfiz Sains Tanah Merah..aku rase mcm xbtul je nme skola nie..hahaha
name pom skola tahfiz sains,so nk masuk skola nie bukan calang2x orang..
aku bangga la ngan adek aku, bukan sbb die terer dlm pelajaran saje..
sbb a few juzuk Al-Quran lagik,INSYALLAH,die akn bergelar hafizah..
adek aku nie demand sejak kecik lagik..
ape nk dpt,especially ngan aku,suke suki je kikis duet aku klu aku balek kg..tp ak reda.. :)
dan aku rse xsia2x ayah+mak aku aku p melawat die setiap mggu kat asrama..
jauh tue..
nk buat mcm mne..
adek aku tue je yg dok dkt ngan umah..
idak nyer mak+ayah aku nk lawat adek ak sorang lagik kat mesir nun..
hehehe..
aku xtaw adek nie nk jd ape nanti..
dasyat sungguh aku inie..hahaha..
tp aku doakan die dpt capai cita2x die nanti
amin..
xlengkap rase bila sorang lagi xade..
mie!cepatla kelik taun depan!
adek yg dok depan tue ha..
die tu mmg suke tkar2x pesem tudung..aishh!



walau ape2x pom..
tggu je la adiah dri kakanda mu inie..
seperti yg d janji kan awl taun dlu..
*melayang*
muga kecemerlangan inie akan berterusan sampai SPM till u further study to the highest level..

aJa!aJa!FighTing!!!

*
aku sempat cakap ngan adek semlm..
lps ucap tahniah,aku tnyer member2x die mcm mne plak..
die pom cite..
bla..bla..and bla..
pastu aku tnyer..
"pakwe plak dpt brape?"
die pom jwb
"die dpt 8A1B saja"

opssssss!

oooo,ade pakwe yerrr!!!
repot kat mak+ayah!!!!

;p

*

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers