Monday, December 27, 2010

:: resepsi II : teman2x ::

assalamualaikum sume!

sementara tggu en asben datang lewat kan..
so teman2x yg jauh datang sanggup tggu..
walaupun berapa round diorg pulun makan..
hahaha..

bersama cg romlah , cg biologi dlu..
die awl dtg,sblm aku mekap lagi..
so layan je borak ngan cikgu..
sebelum cg minta undur diri utk makan dan aku telah d kurung utk mekap..
*gambar ngn cikgu2x len ad ngn OP..huhu..

orang kuat d sebalik majlis..
teman2x baek..
 eyie n anah
mereka sentiasa ada setiap masa..
eyie,azyati,hanis (walaupom xdpt dtg tyme resepsi) dan anah
 fara,mummy-to-be dan anah

 fara...mummy-to-be
 kimie..
teman sejak kecik a.k.a jiran
sanggup balek semata2x utk aku...
naek flight pagi, ptg tu terus terbang balek..
aish..
terharu~~
 paling terharu jugak sbb gang uitm turun jugak datang majlis kami..

 kawan2x sekolah
 gang uitm lagi~~
 emey..
yg sanggup jugak kejar bas nk datang majlis aku..
ais,emey!aku terharu beb!!!

pastu bila en asben suda sampai..
diorang yg serbu dlu pelamin sbb da lama tggu en asben..
so..
posing dlu..



gambar cantek ade ngan OP..
t ai update soon~~

to be continued~


3 comments:

Shafawati Ghazali said...

mummy to be????? :p

:: aJa :: said...

kakwe : jgn silap faham..fara tu kawan aja,bru pregnant..hehehe..not me..heeeeeee

Shafawati Ghazali said...

oh kakwe dah nak excited lebih dah sakni. haha. mana tau dapat title mummy to be ko aja. hehe. jgn lupa kabar. hehe

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers