Monday, December 27, 2010

:: resepsi III : hantaran ::

assalamualaikum sume !

kali nie nk lompat cite pasal hantaran plak..

hantaran utk en asben..
aku buat sendiri..
aku buat 3ari sebelum, tu pom sbb kna fire ngan mak sbb wak acuh x acuh je..hehe
tp pagi sebelum majlis sempat lagik aku touch up lagik..

heeee~

hantaran 11 berbalas 9

*tp maapla,gambar xlawa,guna camera cabut je,nk tggu gmbr OP lambat lagi kan..aku pom xsabar nk cite,haha..layan je la*
*ni pom aku suh adek yg amek,klu x,xde la gmbr,terpakse tggu gambar OP*

 hantaran utk en asben

kami guna sistem barter..
awk beli yg awak,saya beli yg saya..
ye la kan..
dok jauh2x..
*tp ade yg en asben bmurah hati taja brg aku..hiksss..
aku balek semggu sebelum majlis bru aku tgk barang2x nie..
sbb en asben anta ke umah aku..
so,
macam nie la jadi nyer..

 1. set wallet dan belt
oh,ni aku beli!!!haaa
 2. 2 helai t shirt TOPMAN yg mcetuskan kontroversi dan jeans
*nk buat mcm mne,asben ai mmg jiwa remaja..kihkih
 3. cik epalssss..
men letak je..;p
 4. DC shoes yg jugak mencetuskan kontroversi..
sbb warna kah?
giler mcapub asben aku..hehehe
 5. DSLR
*jgn tnyer aku brape en asben aku labur..sbb die giler gadget..
 6. sony PSP
aku tumpang sekaki men..;p
 7. set perfume & shower gel..
aish..kaler oren plak tue...
saba je la..
 8. baju kemeja TopMan & docker
suke suki je en asben beli..
die kate yg penting die pakai..
mix n match ngan baju/seluar lame
kan?
 9. Tag Hauer

 10. coklat
*yg aku bru deko pagi sebelum majlis..hehehe
 11. pulut semangat..
*bagi semgt kat pengantin ka?
ntah,adat je kot..
aku ikut je la..

tips : beli sket2x..then bley beli ape yg d idam kan...itu kate en asben..:)

utk hantaran en asben bg kat aku?
xde plak amek gmbr..haha
tggu gambar dri OP je la ek!

to be continued~

:)


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers