Wednesday, December 29, 2010

:: resepsi X : pelamin ::

assalamualaikum sume!

pelamin aku tempah 4bulan seblm majlis..
tu pom tgk gambar saja..
hahaha..
pastu smggu sblm kawen bru aku tnyer kabar balek vendor aku..
bley x mcm tue?
aku xrunsing pom sbb nie femeli belah ayah semua deal ngan die kan..
tokey pom selamba je,relax saje,sporting abess..
so pengantin pom harus relax~
macam aku..hehehe




ramai tertipu ingtkan pelamin tue pakai fresh flower..
tp guna artificial flower je eh..
hehehe~

KU JAH BRIDAL
2883,Jalan Belakang Hospital Raja Perempuan Zainab II
15000 Kota Bharu,Kelantan
0139887474

ku jah nie buat part tyme pelaminan nie..
so,nk jumpe die kna buat appoinment dlu..
n jgn terkejut klu masuk butik die..
hahaha~~

tu je..

*aku da beli t8 balek kg wiken nie..haaaa,bley la amek gambar ngn OP!!!!suke!!!


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers