Thursday, January 27, 2011

:: jalan-jalan : eh terbang! ::

assalamualaikum sume!

okeh..
bersambung lagik kite..
*entry basi,aku peram lamer giler...hehehe*

kali nie kite terbang ke negara seberang..

pes tyme p ngan en asben..
nie pom en asben buat suprise jom p jalan2x..

ke mana?


ke BANDUNG!

lagik!
hehehe..
*lihat saja perbezaan antara budak yg penah p bandung ngan budak xpenah jejak kaki ke bandung!=p*

en asben cakap die sungguh jeles mase aku p bulan 6 ngan sista2x aku dlu..
post inie (ade 5 part)
so, die kate utk adil n saksama, die pom booked sekali..
*seb baek die bwk jugak bini die sekali*
alang2x tyme tue airasia tengah dok prabehkan stok t8 die..
dpt la murah..
kerna seat murah, dat y kiteorg dapat seat plg belakang sekali..T_T
ces...
rezeki btul...


sbb reason satu lagik, en asben ade privilege card yg membolehkan dpt penginapan free 1 malam..
so, kire untung2x, jimatla bajet d ctu..

:)

kali nie land terus d Bandung..
emm..
airport die kecik lagik dri jakarta aritu..
huhuhu..
sekali 1kapal terbang turun,sesak ruang epot tue..
huhuhu..
seb baek tyme imigresen tue aku punyer turn cepat sbb dah ade profile muke nie yg masuk indon lagik xsampai setaun..hahaha..


amek cab terus ke Sukajadi hotel, tp xdpt check in lagik..
so p rumah mode..
aku xsoping..

wajib ke rumah mode, tangkap gmbr kat cni..
tp aku jahat..suke ati je aku tangkap gmbr en asben..
padahal xpandai guna dslr.. =p
en asben balas dendam balek tangkap gambr xlawa..
hahaha..

pura-pura hepi dgn brg soping..
pdhal tu brg en asben..
T_T

*padahal xbwk duet rupiah..T_T duet mesia ade la..ni la kes suke suki je ajak wife die p jenjalan..seb baek pasport ade dlm handbag,klu idak, hye2x bye en asben kat LCCT*

*lepas tue,jiwa mbengkak sebab en asben soping xhengat dunie..T_T*

*seb baek en asben ade hati budi belanje wife die walaupom hati meronta nk itu nk inie..saba..saba..mane bley p bandung klu xsoping sampai xhengat dunia kan..keciwa d ctu..tp aku bg je la peluang kat en asben soping..pes tyme kan...lalalala*


lalu je kat jalan cihampelas..sbb ujan..malas nk berujan..
=p

then kami terus ke jalan riau..
n soping lagik..
ni terminal tas..
tp aku xbeli tas..
huhuhu..


T_T
nk nanges je aku tgk en asben soping..
nisbah soping 1:9
aku la tu yg 1, die yg 9..ho0oh0hoooo..

lepas tue balek..
check in..
n relax2x..
sukajadi nie name je pemes..
mmg la lua cantek..
tp mcm xberbaloi je bilik die..
nie yg aku rse nk p balek hotel wisma dago dlu..hehehe..bley makan begedil sedap!
wah...

pastu malam ,
p makan kat restoran seberang hotel..
*ntah name ape ntah...*
ok la..sedap..
sampai en asben siap order ayam penyet saje nk ratah..
ish2x..

pastu kami p lepak d paris van java..
5minit je jalan kaki..
eh..
bukan lepak..
en asben meneruskan misi sopin-x-hengat-kat-bini-sebelah-die..
T_T

bru ku taw..
napsu soping en asben mengalahkan aku.
perghhhhh...

dah..
balek tdo0o0o..
=p

to be continued : shops until he drop!~



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers