Wednesday, January 12, 2011

:: jalan-jalan I : pusing klate dlu ::

assalamualaikum sume!

sebelum jalan-jalan tempat orang..
meh le kite jalan-jalan negeri tchenta dlu..

hiksss..
adat la ye,bila kd pengantin baru...
ramai sedara mara yg suh mai umah nk sesi kenal2x..
banyak yg sempat d lawati..
dan banyak jugak bjaya d skip dengan jaya nya..
hahaha..

penat minum air umah orang,
kami lepak saja d pantai irama..
port penting utk lepak2x jika stay d bachok yer!
*walaupom aku org bachok,still lepak kat citu utk minum air nyiorrrr yg ummpppphhh!*

 lepak kat pantai lagi best,kan..:)
walaupom jarak dri umah xsampai 5km..heeeee~
 tengok,aku pakai jubah tue..bukti p lawat sedara-mara,
last2x p lepak d pantai sama ngan en asben..
hiksss..
 sambil makan air nyior sama itu ABC..

 xlupe kopok2x~

 lepas tue, en asben men tembak2x..

ape..ingat en asben je ke ley men tembak2x?
aku pom men tembak2x..
tp kat psp je la..
hahaha..

 dan kami jugak sempat mdaftar sebagai pengundi..
anda suda?


bila turn balek p mas..
en asben plak bwk aku jalan2x..

 jom terjah kedai paling ngetop d p mas!

perghh..
kedai masuk jauh ke dlm lorong...
mcm masuk kampong orang..
alih2x ade kedai,pastu ramai giler orang..

 order2x..
*makan je kije bila jalan2x..;p*
 *macam mane en asben nk kurus ye? asyik makan2x..makan..dan makan...*

pas makan..
en asben pusim2x kenal skol die..
tp skol rendah je la ek,skol men jauh..hahaha

aku peliks kenapa sekolah2x kat p mas nie banyak dan sebelah menyebelah pulak tue?
haishhhh!!!

*banyak lagi jalan2x d klate,tp lupe nk snap gambar..so aku pom lupe nk story jugak..;p

bgambar sebelum pelamin d buang..

;p


~ to be continued : jalan2x ke utara pula ~

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers