Saturday, January 22, 2011

:: khabar dri kamponG ::

assalamualaikum sume!





semalam bru balik bachok!
yeay!

syok balek umah..
sbb xde org..
hahaha..
yg ade mak+ayah..
c damia dtg jarang2x..
*dah mmg anak2x xde sorang pom kat umah..huhuhu

syok jugak sbb bley borak ngan mak+ayah lame2x..
hehehe..

apa khabar kampung ku?

1. ayah akan bersara pada 19 mac inie..bersamaan dgn tarikh lahir ayah yg ke-58..tp majlis persaraan akn d buat awl sbb tyme tue cuti semester sekolah..maknenyer d awalkan semggu..huhu..tp apakan daya,anak2x xdpt balek meraikan persaraan ayah..so,aku cadangkan kat mak,suh en asben dtg tulun2x..hehehehe

2. aku bakal mendapat anak buah yg ke 4,bila abg aku yg kawen 2mggu awl pada aku akn menimang cahayamata lps raya nanti..hehehehe...
*jgn tanya aku bila lagik..hehehe..

3.abe im,merangkap abg sulungku telah menutup kedai die seawal mungkin gara2x die kejar perompak yg merompak kedai die 2mggu lepas,tp perompak tue kejar die balek..huhuhu..

4.rumah maseh under contruction...heeeeee~

5.aku sempat lagik p umah sedara-mara yg suh p umah utk kenal menantu..cewahh..kawen pom nk dekat 2bulan dah..tp aura pengantin bru tetap ade..hehehe

6."bila ja akan balek tukar kelantan?" soalan yg paling popular sekali bila jumpe sedara mahupom mak mertua sendiri..hahahaha...tahukah anda,saye da muak da dengar soalan begitu..bley x tukar soalan?hehehe

7.en asben demam gara2x kuat onkol pastu p meting ape la,sampaikan tinggal wife die sorang2x kat umah.huhuhu..

8. ayah suh aku ajar mak men fb, sbb nk contact adek kat kat mesir nun yg sungguh liat tepom umah..sbb fb die sntiasa on9..hampeh betul adek aku it0o0ooooo...

9. malam nie nk g makan chim chum..
heehe...

10. tu je..hehehe

sekian..
lintas langsung dri kampong halaman..

=)

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers