Friday, January 7, 2011

:: special credit to them ::

assalamualaikum sume!

aku taw en jijie da terase ati ngan aku..
sebab aku xpomot die,asyek tayang muke aku ngan en asben jew..
muke die xtayang...hahaha

so,
aku buat special entry nie utk die

OP aku name die azizi sulaiman..
name manje jijie..
name glamor aziman.. sebab ayah die nama sulaiman..so,cantum name azi+man = jadi aziman...haha..pandai je aku hentam..;p

so,aku panggil die jijie jugak!

jijie nie x-classmate en asben tyme kanak2x dlu..
bila nk kawen,en asben terus cop die..
senang,malas nk cri yg len..

harga?
emm..
aku xtaw jijie ade brape pakej  ntah..
hahaha..
yg kami nie kire consider harga kengkawan je la..
klu survey2x, utk 4 sesi tmasuk outdoor mau x nyer 2k ke atas..
tp sbb kawan kan,buat muke belas ehsan sket..countin'2x la..

dapat 4 sesi..
1 akad nikah ( 3.12.2010)
1 majlis resepsi (4.12.2010)
1 majlis bertandang (5.12.2010)
1 sesi post wedding (16.12.2010)

2 album gambar
unlimited gambar dlm cd..2 cd
harga : xleh reveal,nanti korang jeles!. ;p

perasaan : PUAS ATI!!!!

lagi puas bila jijie bwk geng2x die..
lagi la suke aku posing..
hahaha...
jijie,yg berbaju merah itu..
  

maseh single n available..
tp org nk ngurat x dilayan..
y jijie??????
;p
geng die.. yg baju merah tue aku xtaw name..
hahaha..

yg nie name nyer aremalz..
ke akmal?
hehehe..
admire die punyer kulit,pergh, halus mulus gitu..
opssss!
mintak maap!
:)

sbb semua lelaki kan..
aku pom jd segan..
pastu dok men enpon..
lokasi : restoran ulam cikgu..
yg nie assistant merangkap tukang pencahayaan..
name : emmm.. najib ek?
huhuhu..

tulunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!aku xtaw name diorg sbnrnyer..ai malu nk btanyer,tp xmalu nk berposim..
hiksss...

mintak maap!

sape rase nk die..
hire la..
die pom sempoi..
macam kami..
biase la,maseh mude remaja..
hikss...

terjah die kat :

website :
 
*blog dolu-dolu b4 jd femes,hahaha*

*official website*

*add la,gambar kami pom ade kat citu,giler pomot*

ok,jijie..
sile bagi komisyen kat aku!
hahaha...

x

gurau je..

heeeeeeeee~



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers