Sunday, January 30, 2011

:: semoga selamat ::

assalamualaikum..

*nie entry runsing*

bru dgr berita..
rusuhan yg teruk d mesir..

oh..
aku risau..
adek aku kat sana xdapat d hubungi..
huhuhu..

lagi la risau bila tepom mak,
suara mak tersekat-sekat nk nanges..
aish..
nk buat mcm mne nie..
talian semua terputus..

huhu..
semoga semuanya selamat..

buat adek ku..khawarizmi..
klu dpt tembusi line, sile hubungi dengan kadar segera..

xlupa, buat sepupu..fatihah
yg ade kat sana jugak..tp len uni..
semoga semua selamat..

pray for them..

YA ALLAH, Engkaulah Tuhanku yang tiada tuhan selain Engkau. Aku serahkan diri ini kepada-Mu. Engkaulah Tuhan Arsy yang agung. Apa yang dikehendaki oleh Allah pasti terjadi dan apa yang tidak dikehendaki oleh-Nya tidak akan terjadi. Tiada daya dan kekuatan selain dengan pertolongan Allah yang Maha Tinggi dan Maha Agung. Aku mengetahui bahwa Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu, dan ilmu-Nya meliputi segala sesuatu. Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan diriku, dari kejahatan setiap binatang melata yang ubun-ubunnya Engkau kendalikan. Sesungguhnya Tuhanku berada di jalan yang lurus,

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers