Thursday, January 6, 2011

:: post wedding : tempat I I::

assalamualaikum sume!

sambung balek..
hehehe..

bila da penat posing d kota..
OP kami bg cadangan utk pergi ke satu tempat..
 lepas solat zohor,
kiteorang gerak ke destinasi tersebut..
hujan gerimis mbasahi bumi ketika kami sampai ke tempat tersebut..

okeh!
aku cuak sebenarnyer..
tempatnyer nun jauh.....terpelosok dlm kampung..
sampai xde kampong dah..
tobat klu diorang ajk suke2x aku xp..
seb baek aku ade hero en asben tulun temankan..;p

perjalanan masuk ke tempat inie d kelilingi dengan sawah bendang, kebun getah,hutan belantara..
so scary...
jauh pade umah org..

bila sampai..
SUBHANALLAH...
sgt cantek tempatnyer..
d kelilingi dengan tasek..
:)

ia adelah sebuah tapak perkhemahan yg terbiar..

dipersembahkan..

danau tok uban,pasir mas..

name pom danau kan..
tp danau bukan sebarang danau..
seberang tasek nun ade masjid indah tueeeee....

orang kate masjid nie hadiah dri sultan brunei..
Wallau'alam..

rase mcm nk berenang ke seberang p melawat masjid tue..
tp aku xpandai berenang..
hahaha..


OP2x n en asben tgh usha line nk amek mood tangkap gambar..
pastu aku pom cilok dslr en asben lam kete,pastu tembak diorang..
pastu kantoi..
cess...xbg peluang langsung aku nk pegang cam die..
huahuahua..


*adegan d bawah adelah free style kami..suke ati kami la nk posing n OP2x sekalian layan saja,agak2x diorang pom gelak tgk perangai kami..hahaha~~*

*bila lagik kan nk perasan macam model xbertauliah...wakakaka*

*pic x diedit,fresh dri cd OP,kunun2x bru la pure..padahal xpandai nk edit..hahaha*

en asben suke buat muke macam tue~

apa pandang-pandang?
bersamamu
den xtaw da nk posim macam mane..
konpius..

baju saya da basah..huhu

saket jari ek?
meh nk tulun urut..

aku rase awan lagi lawa,kan?
haaaaaaaaaahaha..

kat cni byk tunggul kayu

harus d manfaatkan..
saya nk naek jugak atas tunggul tue..

yea..dpt naek..
dan

terbang!!
*xjadi nk buat aksi titanic..hahaha*

"saya da penat da..air ade?"
"air hujan ade,nak?"
dushh!

semangat kembali..

lalala~

heeee~
awan nampak cantek je..

seb baek aku agak tggi ketinggian,bley gayut belakang en asben..;p
ke en asben yg rendah..wakaka..
opsss..
mintak maap!

da senja,xmau balek2x lagik kew?

ko,aku berangan dress aku akn terhampar elok,tp tak..huahuahua

tiba2x ade buluh kat cnie..
pdhal xde rimbunan buluh pom..huhuhu

penat?


harus senyum~

senyum lagik..
dah,macam kanak2x riang pom ade budak 2 orang nie..
aishh!

waa...xlarat..

aik,itu lightman..kesian kat die..nampak badan saje..hahaha..

diorang dok sokseh2x kate rugi CHOT TOUCH xdatang kat cni tyme roadtour dlu..
klu x,sure die lompat2x kegirangan..hahaha
korang kenal x sape die?
ha..
die la tok guru OP n en asben ai..
klik sini..

abeh basah dress ai u..seb baek xde adegan terjun tasek..hehe

    

part yg d tunggu2x adelah melompat2x d atas kete en asben..
mule2x aku nek,siap aku lompat2x..
pastu kene marah ngan en asben..
hahaha..
ye la,kete aku mane leh lompat2x,op kos kemek bley buat lubang perigi...
kete en asben kan kete kebal..wakaka..
ni pom pes tyme die nek atas bini no 2 tue..
pelan2x nek..hahaha..



*korang klu jumpe kete nie,jgn ajk blumbe,sbb en asben ai suke je orang cucuk angen die ajk lumbe..aishhh*
sbb en asben pernah bawak 200km/j lumbe ngn org yg cucuk angen die kat higway PLUS..
so scary..seb baek tyme tue aku tdo mati nyenyak,klu x sure aku meraung xtentu pasal dlm kete tue..;p

...sayangi la nyawa anda..

sekian..

dah jom balek!

* usha byk lagik kat fb aku yer!*





2 comments:

Jan said...

sgt loving couple ni..hukhuk..sweet pictures..
sgt sempoi...i likeeee

:: aJa :: said...

jan : time kaseh..doakan la muga kami terus sweet..manis2x gitew..:p
amin

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers