Sunday, February 13, 2011

:: adikku pulang ::

assalamualaikum...

semalam aku berjaya berhenti betul2x depan umah MIL..
hahaha..
syabas!!!!

pukul 1.30pm terus gerak ke epot...
 pipi aku tembam...wakaka


menyambut kepulangan adek aku..
adek aku sampai d KLIA jumaat yg lalu, tp telah d perap d umah abang aku d key el semalaman..
bru semalam balek, t8 firefly d taja oleh akak aku..
*adek aku xbalek dgn bus yg dsediakan oleh kerajaan kelantan,sbb abg aku telah kidnap die lbey awal..hohoho*


pukul 2.15pm, firefly selamat mendarat..
 sambutan d epot d hadiri oleh mak2x sedara juga..n nenek..
=)

 xlupe bapak2x sedara.. n en asben..haha

 firefly da selamat mendarat..


pergh...
bdebar tggu adek aku yg 2taun xketemu..
dan bila muka die xpancul kat balai ketibaan..
dri jauh nampak die senyum..
cewahh..
adek aku mmg seorang penyeyum..?hahaha..hancur bahasa..

1st impression...
awat adek aku gemukkk?
hahaha..

 nie la adek aku itu..
*just bwk beg sandang je balek mesia..aishh*

ALHAMDULILLAH SELAMAT TIBA D MALAYSIA..
LEBIH SPESIFIK D KELANTAN..
DI RUMAH KAMI d bachok..

=)

time kaseh buat semua yg mdoakan keselamatan adek aku sepanjang pergolakan d mesir yg lalu..

* adek aku terkejut ramai sgt sambut die d epot*

n

mak masak sume feveret masakan semalam..
yummy...
hehehe..

kami borak2x sampai tengah malam..
sambil tgk bola..
tp aku tdo depan tv..
hahahha

sekian..


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers