Thursday, February 10, 2011

:: dah xde alasan rase-rase ::

assalamualaikum...
alasan rase2x nak balek kampung tempoh ari sudah tidak menjadi rase-rase suda..

bila..

alasan pertama : en asben suh wife die balek sbb wife die ngadu macam2x yg berlaku kat penang nie ha.. balek utk kebaikan+keamanan sejagat..
so DEAL!!

alasan kedua : adek aku da selamat sampai di mesia pukul 1am nanti..perghh..tiba2x aku da ter excited nk jumpe die...
so DEAL!

alasan ketiga : pihak bank yg suh aku pos dokumen utk loan rumah aku telah kol aku balek ptg td, n nk jumpe aku..jadi, appoinment ari ahad inie..
so DEAL!

alasan keempat : para pelanggan aku da xsabar nk tggu delivery felt craft diorang..pdhal aku yg lbey excited nk bg kat diorang..=p
so DEAL!

dgn penuh semangat, balek kije terus p stesen bus beli t8 bus..
ehem... aku berubah angen beli t8 bus len..
sbb aku ade pengalaman yg xbest nek bus mggu lepas..
*malas nk cite*

yg penting..
AKU BELI T8 SEAT DEPAN SEKALI..
dengan harapan, aku xterlepas suh pakcik driver berhenti depan umah ibu mertua ku lagik..

hehehe..

selingan dri kejadian mbawa diri petang tadi..


sekian...

*xsabar nak balek kampong lagik,penat aku buat muka seposen mintak belas ehsan bos apply cuti td =p*

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers