Wednesday, February 16, 2011

:: oncall ::

assalamualaikum..

14 hb korang buat ape?
aku p ikut dating en asben yg oncall pada malam tersebut...

sebab teruja kan..
mane pernah oncall, so kena ikutla..
siap bwk sweater bagai..sbb lab mmg sejukkk tahap dok dlm eskimo..
hehehe..

 tapi en asben rilek xpakai sweater..
lab sejuk nk mammmm^&**!
*byk lemak*
hahaha..


 kan best klu kat tempat kije aku byk sampel mcm nie..
huhuhuhu..



mula2x excited je tgk en asben kije..
last2x aku masuk bilik oncall..
makan ayam kepci sambil tgk cite..
last2x tertido...
sampai pagi esoknyer..

eh, aku terbangun  gak bila telefon asyik berbunyi..
peh, penat jugak rase oncall nie..
aku tulun penatkan en asben..
sbb tido terganggu..
esok paginyer..
xpasal2x aku kena raging ngan en asben..
sebab die dah macam lipas cabut ekor sengugut..
terkejar sana..terkejar sinie..
so, aku ngan baek hati, tulun la ape yg patut..
nk taw aku tulun ape?



tulun cop result..hahaha..

oncall sepatutnyer abeh pukul 8am terlajak sampai pukul 9am..
gara2x sampel byk sampai lepas subuh..
balek umah..
nampak katil aje..
tdooo..
en asben cakap macam la aku yg letih oncall..
eh, mmg letey pom..letey tolong kejutkan en asben bila telipom berbunyi..
pastu aku sambung tdo balek..hahaha
letey la sbb tdo ku terganggu..
acecece..

adakah aku akan ikut lagik en asben p oncall?
heeeeeee!
tengok r dlu..
=p

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers