Monday, February 21, 2011

:: zaman budak skolah ::

assalamualaikum..

td aku kidnap laptop member..
leh la on9 jap..
masuk page member aku..

tgk gambar zaman jadi budak skolah..
tiba2x senyum sorang..
hahaha..

rindu pulak nk bertemu rakan2x sekolah dlu..
yg pasti semua da berbeza2x..
bila agaknyer reunion nk d adakan?
asyik aku terlepas je nk join..
huhuhu..
naseb diri yg sgt berbeza pd rakan yg len..

ex-classmate 5P1 SMK Bachok batch 2005..
aku yg maseh muke xberubah..*no3,duduk dari kiri*
hahaha..

k lah...
sape la nk nek pelamin lepas nie?
aku nk bagi aura-pengantin-suam-suam-kuku kat korang nie..

hehehe..

miss u ollssss..
=)

4 comments:

Raden said...

zaman aku skola dlu aku gemok weh..sian takde org ngorat
berjiran dengan org yg seksi

Uncle said...

Ja, aku nok nikoh pahni.

:: aJa :: said...

@amira : xyah pandang zaman dlu..yg penting zaman skrg yg hot!!=)

:: aJa :: said...

@uncle/faris : siyes eh mu nk nikoh???????hoh?

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers