Wednesday, April 17, 2013

:: hari ni hari jadi mak ::

assalamualaikum..

hari ni hari jadi mak aku..
mak aku lahir tahun merdeka..


aku tak tahu nak bagi apa..
lagipun dok rumah je ni..
hehe~
2hari lepas kluar dengan adik pun kejap aja, dah penat, dah terasa sakit..sikit..

hanya doa aku tadahkan moga mak sentiasa sihat walafiat,sentiasa murah rezeki..
mak pun sekarang dah makin sibuk..join sekaki dengan ayah..
harap segala pengorbanan berbaloi.. amin

terima kasih juga sebab jaga budak ini yang semakin hari makin cerdik..
nenek is the best!!!
=)

pagi ini aku bangun en asben bagi ni..
baby-G.. baru sampai dari jepun..
ehem, ni kira hadiah harijadi ke?ahaa..
feel so girly pakai jam kaler pink..
=P
ahaha~
tak kisahlah, janji jwa rasa remaja lagi..

terima kasih daun keladi..
nak kasi lebih boleh lagi!!
=D



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers