Saturday, April 27, 2013

:: tutorial : daripada cebisan kain ::

assalamualaikum..

sesiapa yang mengenali aku yang lebih dekat pasti taw,
aku punya brooch xde yang mengerlip-ngerlip, apatah lagi dari batu brooch swarovski..
bagi aku nampak macam mak-mak..tergantung bagai..
=D 
*biarpun aku dah jadi mak orang*
haha~

aku pakai brooch yang dibuat sendiri..
kedekut?
ish, nila namanya hak ciptaan eksklusif..
huawawa..
walaupun aku buat,aku pakai-pastu-orang-berkenan-aku-bagi-je..lagi-lagi-adik-aku-sorang-tu..

kali ni aku kongsikan cara-cara jimat nak buat brooch pakai cebisan kain..
ni kain baju kurung cotton,polkadot..beli kat jepun aritu..





ok?
selain jadi brooch, boleh juga jadikan handbouquet..
mahupun deko untuk pengikat kain langsir ataupun bunga atas hantaran..



cebisan kain juga boleh buat gaun untuk Qalesya..
=)



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers