Monday, April 1, 2013

:: Jejak Jepun : osaka oh osaka, bahagian II ::

assalamualaikum..



Amerikamura

tempat ini tempat orang muda berkumpul dan berfesyen..
kalau nak tengok orang jepun yang comel & kadang-kadang nampak juga pelik,"mangsa fesyen" agaknya..
en asben pergi ke sini nak tengok keadaan je, tempat yang sgt luas,nak jejak lebih masa tidak mengizinkan..

aku tak ikut, sebab Hadif tido..
jadi, kejap aja dok sini, cuci mata sahaja..





Umeda sky building..

ehem..
kalau nak tengok osaka dengan pemandangan yang cantik, sila pergi ke sini..
dahla bangunan cantik, hebat betul strukturnya.. bangunan kembar, dan menghubungkan bangunan ini adalah eskelator!!!




 dan tinggal paling atas sekali adalah floating garden..
what to expect? dengan ketinggian 173meter, dengan kawasan terbuka..perghhhh, hebat sekali!!!


 osaka waktu malam.. hutan besii..
 kita berada di sini..
with love~~

 ya, betul..
eskelator di tengah-tengah..
masa naik, pandang ke atas..
gila,seram pandang ke bawah..
T_T

dan di satu sudut, floating garden ni..
ada LUMI DECK..
tempat lovers datang mengotakan janji..
sehidup semati bersaksikan bulan dan bintang..
hahaha~
penuh mangga cinta kat belakang kami tue..
hebat betul..
nak duduk sini pun beratur..
semua bawa kapel..
TAPI,
kami bawa anak terus..
lagi hebat!!
=D

to be continued~

5 comments:

MarY_z said...

best best! buatlah dengan harga sekali. hehe

:: aJa :: said...

InsyAllah, kena step by step..banyak sgt nk story u..
=D

MarY_z said...

hehe orite! waiting :)

Nur Atiqah Mtz said...

hhahah... bawak anak terus.. cool..such a testimony of true love :)

:: aJa :: said...

yea.. barakallah..=D

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers