Wednesday, September 8, 2010

:: buahhhhh hatiii ::

aku mengaku,aku adelah seorang insan yg tido awl..pkl 10-10.30mlm wajib da belayar ke planet pluto..hehehe
so,semalam..aku terpakse la memasang strategi agar aku xterlepas detik2x emas tggu pkl 12.01tgh mlm..
dri nk buat kek pd ptg nyer,ak tunda buat malam..lepas balek solat teraweh..
aku memulakan memutarkan mixer buat choc moist..
tgh syok aku dok tggu kek siap d bakar,aku sempat gak terlayar ke bulan,seb baek housemate aku 2lg kejutkan..hehehe..
dan aku decide buat 2 kek terus,cukup2x bajet mase..
siap bakar,wrap kek utk bagi die lbey moist,biarkan semalaman yer..

biakan semalaman utk melembapkan kek sblm topping kan ia hari nie..
panas2x 2 terus wrap..

ok..
siap 2 kek..
satu utk umah, satu utk en apiz..
sbb..

arinie BESDAY EN APIZ!!!!!!
tepat pukul 12.01,kol en apiz,tp masuk voicemail..
cesss!!!
2x plak 2,mau je aku angen satu badan,aku sanggup bersengkang mata buat kek sambil tggu detik 12.01mlm,alih2x akak operator dok layan aku..
kali ketiga bru terangkat phone..
huh..
seb baek..
lepas nyanyi2x..en apiz cakap aku da lewat 5minit..
isy..aku ckp je la aku dk layan akak operator dah 2x,seb baek aku xnyanyi kat akak operator tu..
en apiz gelak,die kate biase la klu dok dlm lab*en apiz on kol mlm td,line xclear dlm lab..
saye suke je dengar suara en apiz,ala2x manja g2,mcm kanak2x riang bila aku wish kat die..*mmg die manje pom..;p
well,tanpa hadiah hanyer ucapan dan doa muga en apiz murah rezeki selalu n panjang umor..
n xlupe,aku wish kat die sebagaimana die wish kat aku dlu..
"taun depan,awk xsambut besday sorang2x lagik"

okeh..
esok saye bg choc moist 2 kat awk,tp bukan utk sambut besday,tp bg kat ma utk hari raya..
kate bakal menantu die buat specel utk mak mertua...
*kena tambat hati mak mertua...lalala~~
selamat ulang tahun ke-2* en apiz!!!

okeh..
INSYALLAH,esok pagi aku bertolak balek ke kelantan..
doakan aku selamat sampai..
amin..
*bertolak sebelum sahur..huh,semangat!!kelantan kan jem tyme2x kritikal mcm nie,WAJIB bertolak awal!!!


sebelum 2,aku sempat siapkan couple keychain buat abang aku ngan tunang die..
:)

luv,
selamat berpuasa..

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers