Friday, September 3, 2010

supriseeeeee!!!!

pukul 7 td, aku kol kg halaman..
*da hampir semggu xkol...hehehe...enpon rosak,alasan xmunasabah langsung!!

borak2x ngan mak..
jeng2x..
mak bg aku suPrise!!
mak kate umah mcm longkang pecah, gara2x mak ayah buat BILIK baru utk AKU????
HOH????
aku terkesima<---- terlebey suda..
aishhh...aku xtaw nk ckp ape,sbb sgt TERKEJUT ngan KEJUTAN inie..

dalam otak dk pikir,adess,kena buat kire2x la plak..nk beli set katil la,langsir la,aksesori bling2x dlm bilik la..
huhuhuhuhu...
mak mcm memahami la plak,xpe, mak nk sponsor set katil sbb tyme nie kan sale raye..
TETAPI...
aku xde dkat umah nk g soping itu punyer set katil sbb aku balek sehari b4 raye..
*rase mcm nk terbang je balek kelantan!!!
mak kate xpe,adek n abang aku dah ade kat umah,bley teman g soping..hohohoho..
terharu sebenarnye ngan pengorbanan mak!!
jahet bju nikah aku la,jahet langsir bru la..*ade orang 2 kate, mak excited nk trime menantu,betul ka???
*rase sgt terkilan...~cry!! tp memandangkan ade orang dah nk sponsor.. aku reda je la..
t pilih leklok ye set 2 yer!!!

xsabar nk balekkkk kampong tgk bilik baru!!!!!!!!!!!!!!!
:)

berangan nk katil mcm nie..
hehehe
t kawen deko cantek macam nie..

mud : berangan~~~

orang da nk sponsor...
trime je la ngan hati terbuka..
aku ank mak..so taste mesti lebey kurang je kan..
simple mcm nie pom dah okey...
:)

terima kaseh MAK!!
i lap u!!!


luv,
selamat berpuasa...



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers