Saturday, September 18, 2010

:: jOm ! ::

orang len sume dlm mood beraya lagi kan...
mesti ramai yg pergi open house..
aishhhh...
aku gak yg dok tertonggek kat umah nie sorang2x...
sape ade buat open house? aku nk p serbu..
boring glerr dok umah sorang2x...
dh la malam semalam termimpi mak marah kat aku jahet manik kat bju nikah 2..
aleh2x bgn pagi trus aku dk jahet manik lagi...hahaha...ntah pape...*taksub gler ngan manek agaknyerr...

well...
semggu beraya sensorang nie..
terpakse mbuang sifat bosan nie...
jom lah kite pergi soping!!!!
satu terapi yg bagus utk diri aku..
hehehe...
*p cuci mata sket...
 jom p soping!!!!
sambil cuci mate



ehemmm...
en apiz dh ade teman br d sana,bru p amek td...
jelesssssssssss....
akan jadi bini no 3 en apiz ...aku da turun jd no 4!!!!
huh!!!
ni jantan, en apiz bg name apiz jr...die nk p beli sekor lagi nk letak name aja jr..ha????

daku mbawa diri....toink!!!
daku mbawa diri...
pinjam kete en apiz bley x????
en apiz suh tayang kete die kat cni..
motip?????
kete saye lagi best,ade cik teddy n cik ikan!! ;p



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers