Thursday, September 16, 2010

:: nak nie tapi... ::

semalam aku p lagik usha kat kedai nona 2 dulang yg berkenan d ati..
bukan semata2x p usha je,modal p beli jarum nk jahet manik kat bju nikah 2..
amek ko,die bg jarum halus punyer sampai saket mate aku nk masukkan benang dlm lubang jarum 2....huhuhu..
*patut la orang amek upah jahet manik beratus2x...aku memahami sekarang...sampai aku terpakse mggunakan khidmat cik specky nk masukkan benang dlm lubang jarum tu..

okeh..
berbalek pada dulang hantaran tu...
aku usha tokey kedai 2..
die bg kurang sampai rm15 satu..aku da toink2x kata murah giler dah nie..
tapi menabahkan ati, kna buat kire2x balek umah dlu...then tnyer pendapat en apiz n mak...

kire2x mudah2x...xde bezanyer kalu beli dulang nie berbanding beli polisterin(yg makan byk jugak duet nk balut2x kan?),next sape nk kawen dlm femeli aku nanti bley aku bagik sewa...hahaha..

kol en apiz, die kate ok...ok...
kol mak, mak xde..lupe es,ari nie ade kenduri umah pakcik kat sebelah tu..
cakap ngan kakak aku,die kate ok..
ok,selagi aku xdgr mak kate ok,aku x pi beli..

sedang aku google2x..
aishhhh....
jumpe kat blog nie...
APE?
die beli ngan harga rm 9.90 je?
inie xbley jadik nie...
mau je aku p melaka 2 cri..hahaha..
ape kan daya,aku dok d utara...aishhhh!!!!!

nie yg terpakse p usha tokey 2 lagik suh bagi rm10 satu pom jadi dah...aci x ?
hahaha..
klu xbley,terpakse la aku p survey kat bandar sunway,ade satu kedai besar,mesti ade kot kat sana dulang nie..
 nak nie tapi....

so...berusaha!!!
aJa!aJa! fightinGGGG!!!!

*jahet manik kat baju nikah nie mmg menguji kesabaran aku!!!!!!!!!!!!!huh!

4 comments:

MarY_z said...

hebat tuu..jahit sendiri.. *nganga*

:: aJa :: said...

ha ha ha...
rela dlm terpakse...
JIMAT itu PENTING ya maryam d saat kritikal begini....
hehehe...

mysarah said...

jahit sendiri, cantik tak cantik kemudian kira. janji puas buat sendiri kan?

jangan kelam kabut beli, nanti menyesal cam i rasa (sikit2 la :D)

:: aJa :: said...

mysarah: btul2x,selalu cheat my brain to be more patient abt wed's stuff..:p..
sabo je laa...kihkih..

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers