Thursday, September 2, 2010

:: dugaan saja ::

ehem..
semggu sudah berlalu..
menjalani idop ngan jayanyer tnpa berbalas2 mesej ngan manusia seantero dunia..
SEBAB enponku rosak skrin!! ;D
betapa terase diri inie sgt hebat!! hahahaha..

nk tepom kat sape2x, hanyer guna kol operator bertauliah : EN APIZ..
*naseb baek aku ingat no die!!hehehe..die la akn bagi no phone termasuk no housemate ku d kala aku sesat giler soping xhengat dunia dlm soping complex.. lalala~~

en apiz dh dok mbebel tok nenek die cakap seksanyer idop  sbb xleh txt, MMS mahupom 3G ngan aku..
hahahaha..PADAN MUKA!!
die siap menawarkan nk pos lagik henpon spare die kat aku..aku XMAUU!!
die siap menawarkan nk bagi duet kat aku suh bli henpon bru.. aku XMAU!!
* sbb t salah satu hantaran nanti pom en apiz nk bgi henpon.. so, aku pikir mase depan taw,bley demand henpon mahal2x..lalalala~~~

walaupon aku taw, en apiz risau nk bagi henpon mahal2x sbb die taw budak nie sgt ganasnyer,suke campak henpon dlm lab..hehehehe

well..
sepanjang idop aku selama nie,bru 2kali je aku beli henpon bru kat kedai..
*walaupom dah berbelas2x kali aku tukar henpon..
motif aku : sbb aku suke tayang gigi depan abang aku mintak henpon free..*bukan free sgt pom,trade in henpon lame,abang aku bagik henpon bru!!tambah seploh-duo puloh hengget je..KAN JIMAT TUUUU!!!
SEBAB : abang ku tokey henpon..hehehe..
*xsabar balek kampong mintak henpon bru!!!!!!

aku adelah kipas-susah-mati-sony ericsson!!

so,
aku anggap saje segalanyer dugaan d bulan ramadhan.. :)
walaupon ade gak mulut yg dok mengata duet byk beli je la henpon bru..
elllooooo..
byk lagik kegunaan duet 2 taw..raye la, nk kawen la..korang ape taw..
aku bukan kedekut okey..cupit aje..;p

so, buat kalian semua..
sile la terus dail no saya jika ade pape..
sebarang mesej xkan d layan smpi lebaran menjelma..kihkihkih...

luv,
selamat berpuase..

2 comments:

Mysarah Rahman said...

yg 1st tu i suke. sony satio!

:: aJa :: said...

ai pom sukeeeee!!!;D

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers