Monday, September 6, 2010

:: cik itek VVIP ::

selalu je aku jamu korang ngan cik itek doorgift aku yg kalerpol tu kan..
ari nie aku nk tunjuk kat korang cik itek VVIP merangkap doorgift meja beradap..
cik itek nie limited edition, aku buat dlm 12 ekor je kot..
*setakat meja beradap,brape org je yg sudi nk join pengantin mkn lauk2x yg best,kan?..
so..
cik ITEK VVIP nie satu 'godaan' yg mengiurkan sape2x nk join pengantin kat meja beradap nanti..
hehehe..

*
*
*
*
*

dipersembahkan

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tara...
letak telur dinosor pom boleh!!
hehehe..
cik itek nie d katakan VVIP sbb besar 2x ganda dri itek yg biase, plus,aku guna kertas puteh shj,pastu sembur kaler gold(nampak glamer sket),pastu letak reben2x yg meriah itu..

:)

TETAPI...

itek nie bru siap SEEKOR!!!
ha ha ha ha...


kerna aku tgh berkejar siapkan cik itek yg biase2x nie dlu..
fuh...


harus BERSEMANGAT!!!
ade 88 ari saje lagik..

aJa!aJa!fighting!!!!!!


luv,
selamat berpuase..

(^_____^)

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers