Sunday, September 26, 2010

:: hebat! ::

aku ingat aku da hebat dlm persiapan kawen...
tp bila mak bukak cite persiapan nk kawen dlu2x..
aku rse mak lagik hebat pada aku...
dqri buat DIY doorgift yg kecik2x itooo utk beratus2x smpi la tahap pelamin..
sungguh aku kagum sama emak!!!

emak sukar utk bercerita akn kisah die dlu2x..
bila mak mula bercerita akan kisah die dlu..
sungguh aku kagum sama emak!!
*tiba2x mak story cite cintan sama ayah dlu2x...aishhh,sweet gitu!!!!

tetapi..
xpe...
darah seni n kreatip mak mengalir jua dlm darah inie bia pom seciput saje...
sbb aku ANAK MAK!!!..
:)

thanks mak!
lap u!


*esok mak + mia balek kelate balek...have a safe journey... ;)
thanks for spending ur wonderful weekend with me...


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers